Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

LEKTUROWE GRY PLANSZOWE

LEKTUROWE GRY PLANSZOWE

Zakończył się ogólnopolski konkurs „Smartfon w książce czy książka w smartfonie? Pomysł – Projekt – Inspiracja”.

 

Zadanie konkursowe polegało na opracowaniu i wykonaniu dowolną techniką gry planszowej związanej z tematyką wybranej lektury szkolnej. Zadanie było bardzo trudne, ale nasi uczniowie świetnie sobie z nim poradzili. Przygotowali wiele efektownych i pomysłowych gier na motywach ulubionych książek. Do biblioteki szkolnej trafiło 16 gier nawiązujących do różnych lektur.


Jury zakwalifikowało do etapu krajowego szęść prac wykonanych przez grupy uczniów z klas 2a, 2b, 2c i 3c. Ograniczenia regulaminowe nie pozwalały na przesłanie wszystkich prac, choć większość na to zasługiwała. Nie otrzymaliśmy nagrody na szczeblu ogólnopolskim, ale cieszymy się, że lektury szkolne zainspirowały tak wielu naszych uczniów. Dzięki ich kreatywności powstały wyjątkowe prace. Oto najciekawsze.

 

Data dodania: 2020-02-05 08:53:28
Data edycji: 2020-02-07 08:56:20
Ilość wyświetleń: 1030

Konkursy

Aktualne konkursy szkolne i pozaszkolne
Więcej informacji

Informacje

Wsparcie, porady, przydatne informacje
Więcej informacji

Kalendarz

Współpracujemy

Kształcić duszę cnotami, umysł naukami, a ciało sportem.

Janusz Kusociński
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej